torsdag 28 april 2011

JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA

Hej alla läsare!
Jag suger verkligen på att blogga, man ser ju andra som harv typ 18 komentarer jag = 0!! Jag vet att det är folk som läser min blogg men inga kommentarer dyker upp på bloggen, jag tycker inte att jag e bäst på att uppdatera men ganska duktig tycker jag. Jaja, nu går vi till lite vad jag har hittat på idag :)
Idag så har jag varit me min kompis Jennifer, hon och 2 andra vet jag inte hur jag skulle klara mig utan, dem andra e Rekell och Melissa <3
Jag och Jennifer gick ner till skolan där träffade vi 2 ifrån min klass, dom stog på den enas cykel så jag och Jennifer gick och titta vad dem tittade på, det var lärara som hade typ idrott det såg riktigt kul ut, dem sprang runt där inne och tog upp händerna och höll på att larva sigm, SKIT KUL!!
Sen åt dem upp allt mitt godis, men det fick dem ;)
Ja, omrgon så ska jag och Jennifer vara igen :)
Idag har det verkligen varit skönt här, soligt hela dagen, hur har det varit där ni bor??
Jag har inte mer att säga
// Linnéa/Nea <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar