tisdag 19 april 2011

Good Night

Hej all trötta bloggläsare!
Klockan är snart tio och jag börjar bli lite trött. Jag skulle kunna gå och lägga mig på soffan och bara somna. Just nu e jag hemma hos mormor, om ni undrar vart jag är så befinner jag mig just nu i Visby. Idag har jag inte gjprt så himls mycket, vi tänkte på om det skulle bli ett besök ner till glassbaren men det blev inte av, men jag fick glass hemma hos mormor ändå så jag är nöjd. Här på dagen har det varit riktigt varmt, 23 GRADER VARMT!!!!
Guuuud vad skönt det har varit, hur varmt har ni haft det???
Min mamma hade inte packat ner några shorts till mig så jag gick i hyfsat tunna tights. Men det gick ju bra det också. Nu tänkte jag gå och lägga mig men hörs senare.
Pussar och kramar från lilla mig Linnéa!

<3 <3 <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar