lördag 23 april 2011

Had shopping


Hej alla läsare!
Igår var jag och shoppade i stan, jag fick en byxdress av pappa, den var superfin Tack Pappa <3!
Sen köpte jag en slime att ha i skolan, för jag får aldrig låna av någon :( Men nu har jag ju egen :)
Hoppas att ni har det lika soligt som jag har det. Det börjar närma sig hemfärd och det är en positiv sak med det, om bara 6 veckor ska jag tillbaka för då e det tro det eller ej SOMMARLOV!!!!!!!!!
Kan knappt tro det och jag längtar så himla mycket. Igår var det ju Påsk^^, jag och familjen firade den med min moster+ hennes familj, sen fick dem lite gäster också: Mormor och Morfar och en anna familj. Jag har absålut inget att göra, men jag hoppas att ni har det kul, ska försöka att uppdatera senare men nu måste jag kila hHejdå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar