lördag 19 mars 2011

TODAY IM!!

Hej allihopa!
Idag ska jag gå på bio, ska se ''Hur många lingon finns det i världen'' hoppas att den är bra. Lite allmänt så har jag inte gjort så mycket.
Igår var jag med min kompis, vi hade disco hemma hos mig, efersom vi inte gick på skoldiscot^^
Och ni vet igår när jag tipsade om de där bra hemsidorna. Och ni som kommer från andra länder kan ju inte förstå vad det står på dem hemsidorna eftersom att dem är på Svenska. Där kan ni bli kompis med mig, jag återkommer senare med namn, det är endast på movistrplanet.se ni kan bli kompis med mig.
Ha det bra så återkommer jag kanske med lite bilder ifrån bion senare idag. Läs gjärna min och min kompis blogg:
www.nearekanBFF.blogspor.com, den är super bra och super rolig.
Puss och kram på er allihop^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar