tisdag 15 mars 2011

ONE'S MORE!

Hey allihopa!
Hoppas ni har haft en lika solig och bra dag som jag har.
På torsdag tror jag att jag ska få en webbkamera, och då kan jag...
GÖRA VIDEOBLOGGAR!!!, JIPPIE!

Inatt så spängdes ännu ett kärnkraftverk i Japan.
som sagt var så kan ni gå in på www.fokis.se där finns det donerings nummer
om man vill donera en summa<3

Om det är någonting som ni undrar eller något jag kan göra bättre med min blogg
så vill jag att ni skriver det i komentarrutan, jag har ställt in det så alla kan gör adet (även de utan Google-konto) så nu kan alla komenter hur mycket man vill, men komihåg att när ni har komenterat så kommer ni att visas som ''ANOMYM'' så ni kan skriva erat namn i komentaren!
Puss&Kram till er alla så sytns vi senare <<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar