tisdag 22 mars 2011

Litle abaout evereything

Hej alla läsare!
Som ni kanske har märkt så skriver jag mina titlar på inläggen på engelska nu för tiden, vet ni varför?
Svar: Jag vill bli lite bättre på att stava på engelska.

Det ni har hört lite om är min drömmar!

Fråga:1
Så till at börja med vad vill jag bli när jag är stor t.ex?
Svar: Jag vill bli modell, skådis eller artist, liten rolig grej att veta är att när jag var liten så ville jag bli tandläkare (har aldrig kommit på varför, det var typ det ända jag visste riktigt vad man gjorde på det jobbet)

Fråga:2
Vart vill jag bo när jag blir större?
Svar: Jag óch min bästis har pratat om detta supermycket, hon vill bo i USA och jag i Thailan/Bangkok så jag vet inte det skulle vara jättekul att bo i USA men i Bangkok är det lite mer Asiatisk jag tycker om. Den enda lösningen är väl att bo Vår & Sommar i USA (P.G.A att det är regn säsong i Thailand då^^) och Höst & Vinter i Bangkok och självklart så ska jag åka till mina kära föräldrar och hälsa på i kalla Svaerige om inte dem flyttar till USA eller Bngkok dem med^^!

FRÅGA:3

Vilket språk skulle jag vilja kunna?
Svar: Jag skulle lätt vilja lära mig Thai^^, jag tycker att det är ett as-coolt språk som är ganska fint (ller låter fint)

Tack för att ni läste<3
det värmer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar