torsdag 14 juli 2011

RAINING DAYS :(





Hej bloggen!
Hur mår ni?? Jag har ju lixom inte uppdaterat så bra men nu så får jag låna min mormors kamera så att jag kan lägga ut bilder :)
Men det dåliga är att man kan inte vara ute och bada eller sola, det regnar!

Men idag har jag varit och shoppat med min mamma!
Skit mysigt var det och vi åt lunch tillsammans, vi hade superkul hela dagen!
Jag fick en klocka för 99 kr ifrån Klockia!!
Sen fick jag en foundation från Max Factor (Age Renew), som jag fick av mamma som hon köpte på H&M fär 75 kr!!!!

Och eftersom att jag inte har uppdaterat på ett bra tag så har jag hunnit få en jacka, som det också finns på bild. Den köpte jag på Sporthuset för 49 KRONOR!!
Skit nöjd!!

Men nu har jag iknte mer att säga!!
Uppdaterar senare!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar