lördag 16 juli 2011

Loppisar

Hej bloggen!
Idag har jag åkt runt på Gotland och gått på loppisar, jag hittade inget men det gjorde Carl.
Han köpte en Harry Potter figur, en gammal Ericcson telefon och en bok. Och typiskt mig så glömde jag såklart KAMERAN!! Aaaaaa, jag som tänkte ta en massa bilder och lägga upp på bloggen, men då får man komma på något annat, och det gjorde jag, jag tog bilder när jag kom hem istället. Ni måste ju få se något. ;)


Jag tänkte bara säga till er att jag finns på Bloglovin för att det var en som undrade i Vintras om jag hade det, och sen en vecka senare så hade jag det. Ingen har följt den men det gör inge :)
För er som läser min blogg, snälla kan ni göra ett litet avrtyck att ni har varit här, typ kommentera eller följa??!
Har typ inget mer att säga nu ska jag äta lite lunch, vet inte vad det blir men säkert något gott :P

Puss&Kram


PS. Laddar upp bilderna efter jag har ätit!! För er som undrade lixom ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar