måndag 23 maj 2011

TÄVLING, MEN VEM VANN?

Hej alla läsare!!
Idag hade vi prisutdelning i skolan om vem som hade skrivit den bästa novellen. Asså inte över hela skolan utan årskurs för årskurs. Först år.1 sen år.2 efter det år.3 och sedan äntligen år 4. Man nominerar 2 ifrån ´varje enhet, vi har ju enheterna B,C och D.Enheten A är särskolan. Jaja, nu ska jag berätta vem som vann i årskurs 4...





















































































FORSÄT!!




















































































































































LÄNGRE KAN DU VÄL??!!























































































































































JAG BLEV DEN LYCKLIGA VINNAREN!!! JAG VANN EN BOK OCH TVÅ PENNOR SAMT EN MASSA APLÅDER AV HELA SKOLAN,NI SOM GÅR I MIN SKOLA OCH LÄSER BLOGGEN, TILL ER SÄGER JAG BARA TACK!! <33

Jag hade inte mer att säga, men vi hörs säkert senare, och då tänkte jag uppdatera med lite statistik. <<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar