fredag 6 maj 2011

GÅRDAGENS KVÄLL

Hej alla läsare!
Om ni undrar varför jag inte skrev något inlägg igår kväll var för att jag och min andra bästis Rekell var och bada hos en kille i klassen, han hade en till kille ifrån klassen. Först så satt jag själv med två killar och titta på film, sen kom Rekell då gick vi och bytte om och dden ena killen Leo kika in som han är :)
Sen så hoppade jag och Rekell i poolen (det är en innepool, jag skulle inte direkt vilja bada ute när det e sååå himla kallt ute!)det var kallt, men killarna badade hela tiden:)
Sen gick vi ut och cyklade (vi hade klätt på oss och så). Jag behövde hem och äta, men stack jag till dem direkt, då åkte vi hem till Rekell och titta på film, det var super mysigt.
Hoppas ni hade en mysig fredag kväll, tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar