lördag 18 juni 2011

Sorry Bloggisläsare^^


Hej alla besvikna läsare!!
Har haft såå himla mycket innan skolavslutningen så jag höll på att döö!!
Men nu är det avklarat sen en vecka sedan och resten av veckan har jag inte orkat.
Men nu är jag tillbaka.


Igår fick jag ett par nya skor av finaste mamma, tack!
Svarta, låga med snörning, inget märkvärdigt men OMB vad dem var sköna!
Jag ska ändra min design,det ska inte behöva stå trial över hela bloggen, blir såå himla trött när man har jobbat skiit länge med den och sen går allt bra i överföringen och sen blir det såhär (snyft)!
Men inget mer med det.

Nu kommer en nyhet (en bra^^), jag ska söka till en tävling som heter Tiljans Talanger, först är det audtion och sen får vi se, ska bli riktigt roligt, jag har inte riktigt bestämt mig men det är bara 2 st låtar så det blir världens svåraste direkt.







Har inget mer att säga, lägger in en bild på mig i en OnePiece, som jag lånade av min bäästavän!
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar