måndag 21 februari 2011

SJUKA JAG

Om ni undrar så har jag varit sjuk ganska länge, jag har haft influensan och det är inte kul ska jag säga men nu måste jag skärpa mig.
Jag måste inse att facktist kan vara folk som väntar på uppdatering.


Idag när jag kom hem så låg det en webbkamera på byron och den var till mig!!
Men när vi skulle koppla in den så funkade den INTE, så pappa få¨r köpa en ny, den jag skulle ha fått hittade pappa i gaarget men den var oöppnd, aja det skulle varit kul om den hade fungerat men det gjorde den inte.


Nu sitter jag bara här vid datorn UTAN BILDER att ladda upp till er, jag har varit hos min farmor hela dagen p.g.a förkylning och idrottsdag i skolan kanske kunde ha fått lunginflamation om jag gått på den (skulle inte varit så kul).


Jag måste be min kompis att hjälpa mig fixa till så att det blir en snygg blogg som jag bloggar på.

På lördag åker jag till Gotland, sååååå kul tycker jag. Att få träffa mormor och mofar, moste ''Michis'', kusinen Alex, Kusinen Tilde, Kusien Farnz, Kusninen Devin
I LOVE THEM, EVERYONE<<3
Båten går klockan 8 på kvällen, ska åka kommunalt till Nynäshamn med min syster och min mamma. Lillebror och pappa får stanna hemma och leka med lego och åka till leksaksaffären.

Det jag har på mig idag fic jag när jag fyllde år för en vecka sedan. Oj, jag har inte pratat om vad jag fick och hur jag firade min födelsedag. Det började med att min familj kom och sjöng för mig på morgon jag ''sov'' jätte hårt;)
Då fick jag en ny cd-spelare som jag ääälskar, sen ficka jag en stickad tröja som är jättevarm och som jag har på mig nu facktist, ett par jeans av min söta lillebror som jag också har på mig nu. Sen fick jag en massa pussar och kramar av hela familjen. Sen gick jag och klädde på mig, just det jag fick en kofta av min lillasyster, jag får berätta mer en annan dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar